نمایه نویسندگان

ا

  • امینی، پدرام تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی باتوجه‌به مؤلفه‌های آموزش محیط‌زیست مدل ویسکانسین [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 75-84]

ب

  • بابائیان، داریوش فلسفه حفاظت از محیط زیست در نگاه اسلام [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 3-18]
  • بابائیان، سمیه فلسفه حفاظت از محیط زیست در نگاه اسلام [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 3-18]
  • براهوئی مقدم، احمد تحلیل محتوای بخش علوم زیستی کتب علوم‌تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 47-62]
  • براهوئی مقدم، نورمحمد تحلیل محتوای بخش علوم زیستی کتب علوم‌تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 47-62]

پ

  • پراز، محمدرضا تجارب زیسته معلمان دوره دوم ابتدایی از آموزش سواد محیط‌زیست: رویکرد پدیدارشناسی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 31-46]
  • پوربابایی حسن سرایی، هستی بررسی تطبیقی کارورزی رشته کارشناسی پیوسته آموزش زیست‌شناسی در دانشگاه فرهنگیان با برنامه دوره بالینی کارشناسی پیوسته پرستاری [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 3-22]

ت

  • ترخان، سامان تجارب زیسته معلمان دوره دوم ابتدایی از آموزش سواد محیط‌زیست: رویکرد پدیدارشناسی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 31-46]

ح

  • حسینی راد، منیژه آموزش زیست محیطی دانش‌آموزان: کارایی شیوه های نوین و عملیاتی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 51-64]

د

  • درجزنی، مریم بررسی تطبیقی کارورزی رشته کارشناسی پیوسته آموزش زیست‌شناسی در دانشگاه فرهنگیان با برنامه دوره بالینی کارشناسی پیوسته پرستاری [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 3-22]

ر

  • رحمتی، زهرا آموزش زیست محیطی دانش‌آموزان: کارایی شیوه های نوین و عملیاتی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 51-64]
  • رحیم بیگی، محسن تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی باتوجه‌به مؤلفه‌های آموزش محیط‌زیست مدل ویسکانسین [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 75-84]
  • رضایی، نورمحمد ادغام آموزش محیط‌زیست در برنامه درسی: عناصر عملی برآمده از تجارب و پژوهش‌های آموزشی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 63-74]

ز

  • زارعی، محسن ادغام آموزش محیط‌زیست در برنامه درسی: عناصر عملی برآمده از تجارب و پژوهش‌های آموزشی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 63-74]

س

  • سلمان‌نژاد، حسین بررسی تطبیقی کارورزی رشته کارشناسی پیوسته آموزش زیست‌شناسی در دانشگاه فرهنگیان با برنامه دوره بالینی کارشناسی پیوسته پرستاری [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 3-22]

ش

  • شفیع زاده سماکوش، عاطفه بررسی تطبیقی کارورزی رشته کارشناسی پیوسته آموزش زیست‌شناسی در دانشگاه فرهنگیان با برنامه دوره بالینی کارشناسی پیوسته پرستاری [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 3-22]

ع

  • علویان، فیروزه تأثیر مدل‌های یادگیری مشارکتی و همیار (TPS) و یادگیری مبتنی بر حل مسئله (PBL) بر توانایی تحلیل مباحث زیست‌شناسی: یک مطالعه مقطعی - تحلیلی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 23-34]
  • علویان، فیروزه اهمیت تجسم فضایی و سواد بصری در آموزش مباحث زیست شناسی سلولی مولکولی و بیوشیمی کتب زیست شناسی دبیرستان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 19-30]
  • علی پناهیان، رسول تسهیل‌گری در یادگیری درس سلامت و بهداشت با تقویت مشارکت دانش‌آموزان (مطالعه‌ای اقدام پژوهانه) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 65-84]

ف

  • فتاحی، یاسمن مروری بر نرم‌افزارهای مؤثر در آموزش زیست‌شناسی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 85-95]

گ

  • گودرزی، محمد تسهیل‌گری در یادگیری درس سلامت و بهداشت با تقویت مشارکت دانش‌آموزان (مطالعه‌ای اقدام پژوهانه) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 65-84]
  • گودرزی، محمود تسهیل‌گری در یادگیری درس سلامت و بهداشت با تقویت مشارکت دانش‌آموزان (مطالعه‌ای اقدام پژوهانه) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 65-84]

م

  • محمدزاده، سعید تحلیل محتوای کمی کتاب دانش فنی پایه رشته‌ی امور زراعی شاخه‌ی فنی حرفه‌ای بر اساس روش ویلیام رومی در سال تحصیلی 1400- 1401 [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 35-50]
  • محمدی، مرضیه مروری بر نرم‌افزارهای مؤثر در آموزش زیست‌شناسی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 85-95]
  • مرادی، طوبی تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی باتوجه‌به مؤلفه‌های آموزش محیط‌زیست مدل ویسکانسین [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 75-84]

ن

  • نجات، سیدجعفر تحلیل محتوای کمی کتاب دانش فنی پایه رشته‌ی امور زراعی شاخه‌ی فنی حرفه‌ای بر اساس روش ویلیام رومی در سال تحصیلی 1400- 1401 [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 35-50]

ی

  • یاسمی، صدیقه ادغام آموزش محیط‌زیست در برنامه درسی: عناصر عملی برآمده از تجارب و پژوهش‌های آموزشی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 63-74]